torsdag 27. september 2007




9 kommentarer:

Anonym sa...

Så gøy å se så mange flotte bilder av dere alle søte og brune jenter.
Ja, det ser virkelig ut som dere har det bra. Gleder meg til flere bilder!!
Hilsen Ragnhilds mamma

Anonym sa...

Så fine bilder!!!Nyt de siste ukene!!så gleder jeg meg til dere kommer hjem!!!RAGNA eg savne deg!!smask fra Åshild

Anonym sa...

Fantastisk å se de flotte bildene og strendene. Skulle ønske jeg var med. klem rags pappa

Anonym sa...

hello kristin.. Begynner å savne deg her i Bergen.. Du får ta å komme hjem snart. Det ser jo ut som dere koser dere. Hørte om fødselen, spennende greier. Jaja, her er det bare bra.. Vi snakkes vel snart.. -bollis (med m..)

Anonym sa...

Halla Ragna:)
Fant endili fram t bloggen dåkkas! Ja detta ser jo strålanes ut:)Åh, eg blir heilt dårlige, saaavvvnnne zanzi, Afrika og swahilii:) Nydelige bildår, glede meg t å se flerre:) Nyt solstålene, i Bergen e høsten komt..litt godt o;)Du får komma på høstkveld me grove rundstykker og brunost i nattlandsveien snart! GLEDE meg t å se ditt skjønne åsyn ijn, du e savna i Bergen!!
Klem fra Åshild S :)

Anonym sa...

Hei gulle jenter:) Takk for kort, da va stas! No må dåke koma heim til meg snart, glede meg;) Elfrid, Ragnhild og eg e heima hos Torstein og skrive gruppe oppgåva om amming;)Torstein diske opp med frukost, lunsj og digg. Me har sol i Bergen så no har me vært ute på ein liten lufte tur;) Me kose oss med andre ord:) Ver Velsigna jenter! Klem frå Ingeborg

Anonym sa...

Heisann jenter..
Dere er så urolig fine, søte og brune. Ser bare kjempe deilig ut, så tror jeg kaprer plassen til neste år.. Da blir det zanzi praksis på meg!!:)YEA..
Hadde bursdag i går jeg, tusen millioner takk for melding. I miss you.
Takk for kortet også forresten..kjempe kos!!
Har du satt afrika på kartet kristin? En mann med hyrdestav og okley-briller og mobil?? hehe..måtte le masse..
Nå er det bare en og en halv uke til vi står på flesland å tar dere imot.. GLEDE
klem fra heidi

Anonym sa...

så digg dette ser ut da!!! og der ser ut som 2 modeller... veldig misunnelig;) men utrolig kjekt å se at dere har det FANTASTISK!! :-)

Anonym sa...

den meldingen over var forresten fra ho inger b;)